Valmis pole midagi, mtteid selle eest on.

Nende Novita ale-lõngade hulgas oli just minu värvi tumesinist. Alustasin endale pontsot, kaeluse ümber Novita Tango Fani kootuna, ja edasi peaks tulema sama värvi Teddyst kettsilmuse-kettidest võrkjas pind. Jõudsin juba alustada ja harutada selle Teddy heegeldamist, näis kas mu idee üldse töötab ja tuleb selline, nagu vaimusilmas näen. 419073.jpg

Lisan pildi ka Iirise villakombest, seegi on veebruaris valminud (ehkki vist septembris alustatud...). Kombe on üsna ebaõnnestunud, täiesti ebaproportsionaalne ülipika kereosaga, aga Iiris on seda -20*C pakastega rõõmuga ja edukalt kandnud. Ja nii vähe, kui mul on kudumis-kogemust, ja ilma mingi juhendita tehtud, poleks ju paremat saanud endalt oodatagi (no ootasin ikka). Enda meelest hästi on selle kombeka juures õnnestunud kaelus ja luku õmblemine. Ja see, et silmuseid ei pidanud korjama rohkem kui kaeluse juures vist kokku alla 20 silmuse (muud ootasid vardal lõpetamata), jäle on silmuseid vardale korjata; ja õmblusi ei tulnud kah rohkem, kui õlaõmblused ja varrukate kinnitamine, ja jalgevahel umbes 3cm õmblus. Muidu on kõik kootud ringis ja edasi-tagasi tervikuna ja ühes tükis.419084.jpg

Ja nati-nati olen jätkanud oma FF heegeldust, alsutatu peab siiski löpule viima.  No ja lõbus on kah, kigest hoolimata.

Pidevalt mõtisklen ka koti üle, mida pean kotivahetuseks tegema. Registreerudes olin kindel, et mina õmblen. Aga nüüd tundub, et heegeldamine kipub rohkem päevakorral olema, isegi ei mõista end. Käisin vaatamas lõngasid ja sangu. Suvekotiks ei tahaks vilditut või ka muidu villast. Puuvillane, ehk ka kunstmaterjal oleks vist õige. Helesinine?  Variante on ka muid. Pean veel saaja soove lugema ja juurdlema. Põnev, tahaks juba teha, kui oskaks otsustada.