Kibelesin kogu aeg heegeldama, ja muidugi oli töönädal just nii pikk kui oli, ja ületundide ja lisatööde osalt veel pikem kui olema peaks. Ja muidugi peavad lapsed oma osa ajast saama, ja paraku peab vahepeal kodutööd tegema ning veel magama kah . Eks see ole igaühele tuttav tõsisasi, et töö ja väikeste laste kõrvalt ei jää oma aega kuigi palju, tunnike-paar laste uinumise ja oma silamde kinnikukkumise vahel. Ja ega sest midagi ole, elu on sellisel kujul äärmiselt tore ja nauditav. Aga kui just sel hetkel kibeleks sõrmed tegema valmis seda näputööd, mis hetkel pooleli ja millest suured kujutlused (taas kord...), tuleb küll tunne, et tööpäev võiks olla ettenähtud 8 tundi, ja mitte venida ülipikaks 11 tunniseks (nagu see just eile juhtus). No igatahes täna hommikul sain selle pontsho valmis! Ja seekord ta vastab mu ootustele, harv juhus vähemalt minu käsitööoskuste puhul. Esa ütles küll (kõiges sõbralikkuses, talle kah meeldis), et "vähän tyttömäinen" -no tegelikult pole ma just kindel, kas 37a tohter peab kandma plikalikke riideid, aga mul on siiski tunne, et see on just minule sobiv. Just seda kujutlesin, kui need lõngad mul korvi rändasid.

424563.jpgLõnga oli kaks kera Novita Teddy ja 2 kera Tango Fani (Teddyst jäi paar meetrit, Fanidest läks alla pooleteise kera). Ülaosa kudusin alt üles, algus edasi-tagasi nr.8 varrastega, siis edasi möned read soonikus samade varrastega, ja siis vahetasin nr.6 vardad ja tegin veel soonikut. Ja kettsilmuse kette nr.8 heegelnõelaga alläärde Teddyga, alguses mõni rida 5 silmusega, siis paar rida 6 silmusega ketid, ja edasi 7 silmuselisi lõpuni. Allääres üks rida sambaid Fanist.

Tänään aamuna valmistui pontsoni Euromarketin alekorin langoista: kaulus Novitan Tango Fanista neulottuna, alhaalta ylös, aluksi ainaoikein neule nro.8 puikoilla ja sitten 2o 2n neule ja vaihto nro.6 puikkoihin. Ja ketjusilmukkalenkeillä virkattu jatko Teddy-lankasta, alareunassa Tango Fanista vielä 1 kerros pylväillä virkattuna. Tyytyväinen olen lopputulokseen!

Oi kui rahul ma olen! Ja Iiris kah passis mu pontshot:

424564.jpg