Ja veel projektijuttu. Tegelen mõttes üsna aktiivselt nii 11639threeamigos1.jpg    kui ka heasoov1ek4.jpg planeerimisega. Sügiseprojekt on ilma saaja soovideta, seega olen juba peaaegu tegemas seda isetehtud asja, s.t. idee kindel ja materjali ostsin täna ära. Ostan peale loosimist paki muu osa juurde, kui saajast mingit infot saan (siiani olen vahetusi väga vähese info baasil pidanud tegema, ja tegelikult igatsen, et adressaadiks oleks seekord keegi, kellest mul on arvamus ja kujutlus). Loodetavasti ei pane sellise ennatlikkusega väga puusse (no näiteks teha Sussimemmele susse vöi Muhvile pitslinikut oleks ju täiesti jabur- ei, ma ei tee tegelikult ei viltsusse ega pitslinikut)! Ja mänguasjade osas kah mitu-mitu ideed ja mötet. Näiteks kui lugesin,et keegi unistab Sipsikust, siis tuli tunne, et just temale tahaksin teha. Mitte et teistele ei võiks Sipsikut teha, osadele vähemalt küll. Mul on raamat kootud lelude õpetustest, seda olen pikalt uurinud. Arvan, et siiski õmblen, omamoodi on õmblemine mulle omasem värk, kõigele viimase aasta taasärganud kudumistele-heegeldamistele vaatamata.Nii et ootan põnevusega loosimisi, kes mulle küll satub!

Vaikka vaihdot, jossa osallistun, eivät ole vielä edes arvottu, olen jo niitäkin miettimässä. Syys-projektin idea on varma ja materjaalitkin hommattu. Ja lelunkin osalta on ideoita, vaikka siinä pitää odottaa, kenet saan.