Minu õeraas saatis minu tütrele enda tehtud käevõru. Sellise:

Siskoni lähetti tyttärelleni rannekorun:

470536.jpg

Olin muidugi ammu aimanud, et helmed on üks lõks, aga suutsin end neist senini eemale hoida. Tegelikult kõlas "eelpainutatud traat" väga ligitõmbavalt ja samas lihtsalt. Täna linnas käies jäi mu jalgratas justkui iseenesest seisma meisterdustarvete poe juurde, ja jalad läksid ise sisse. Õhtul meisterdasime siis Iirisega, mina endale käevõruese, ja Iiris endale kaelakee.

Olin pitkään tiennyt, että helmet ovat loukku, mutta tähän saakka pysynyt niistä erossa. Tänään kaupunkilla käydessäni pysähtyi pyöräni itsekseen askartelukaupan luona, ja jalat menivät itsenäisesti sisälle. Illalla askartelimme Iiriksen kanssa, minä rannerenkaan itselleni, ja hän kaulakorun itselleen.

470552.jpg

470553.jpg

Leian, et hiljuti kolmeseks saanud lapse kohta tuli Iiris väga kenasti selle kee tegemisega toime. Mina andsin pärlikarbi, kummipaela ja näitasin, mis on asja idee, ja löpuks sõlmisin kummipaela kinni.

Äskettäin 3v täyttäneeksi pärjäsi Iiris mielestäni hyvin. Annoin vaan helmirasian, kumilankan ja näytin pujottelun idean, lopuksi solmin nauhanpäät.

Veel ostsin täna kaltsukast ühe pluusi, mille muster oli kena, kangas natuke nagu fliis, aga pealt reljeefsem. Ja maksis kõigest ühe euro, nii et patt oleks olnud seda poodi jätta. Pilt enne, kui talle käärid sisse lõin, jäi tegemata. Pildile pääses pluus juba ilma käiste ja kaeluseta, ja see, mis sündis kaelusest ja käistest kõrval eraldi. Neile pükstele ei kulunud isegi poolt tundi, paarkümmend minutit ehk, aga siin ju ei pidanud allääri ja küljeõmblusi tegema.

Kirpparilta ostin tänään yhden fleecen tapaisesta kankaasta paidan, kun tykkäsin siitä kankaan kuviosta. Sitä paitsi maksoi vaan 1 euron, joten olisi ollut synti se kauppaan jättä. Kuva ennen leikkeilua jäi ottamatta, kuvassa on paita jo ilman hihoja ja kaulusta, ja vieressä tuote joka syntyi viimeksi mainituista. Niihin housuihin kului ehkä 20min, niissä kun ei tarvinut tehdä sivusaumoja ja huolitella lahkeen reunoja.

470555.jpg

Mida teeks pluusi kereosast? Iirisele vist pükse ei tule, jääb ehk nati lühikeseks. Pikk seelik Iirisele tuleks lihtsa vaevaga, aga ma pole kindel, kas ta seda tegelikult kannaks.