Minu kotivahetuse kott pole ikka veel kohale jõudnud, ehkki pidi postis olema juba 2,5 nädalat tagasi. Kuuldavasti oli kah, aga eks teekond Eestis Soome võib venida. Igatahes olen tüdinud ootamast ja enam ei oota, pigem suhtun nii, et kui ta peaks tulema, siis see on meeldiv üllatus. Aga väljas on suur suvi ja päike, ja ma ei suutnud oma suvisemat nahkkotti leida. Või ei tahtnud leida ega üritadagi otsida, et tekitada hea põhjus endale koti tegemiseks... Tegelikult ma ei armast beeze-pruune toone, aga pean möönma, et neutraalne beez suveriietes ja aksessuaarides omab kohta, kerge sobitada muid värve juurde. See on nati samamoodi nagu must talvisemas riietumises. Igatahes ostsin beezi-triibulist "sisustuskangast" ja täna siis meisterdasin koti. Kaunistatud minu uue armastuse masintikandiga. Ette pidin dekoratiivsuse mõttes tegema tasku, millel vaevalt et muud rolli hakkab olema kui taskuräti kandmine. Seal on masintikandis oksake, ja oma üllatuseks leidsin pärlitagavaradest ka sobivas toonis pärleid (miks olen need küll ostnud, kui mulle see värv ei meeldi?!). Nii sai oksake marjad ka külge. Sees veekindel kangas ning kaks taskukest, ja peal lukk, selge see. Teisel poolel väljas mobiilitasku.

Laukunvaihdon laukkuni ei ole vielä perille päässyt, vaikka kuulemma 2,5vko sitten postitettu. Matka Virosta Suomeen voi joskus olla pitkä ja hitaas. Luovutin enkä odotta enää, kun se sitten kerran tulee, sittenhan voin olla iloisesti üllatynyt. Mutta ulkona on lämmin kesä enkä löytänyt varastosta kesäisempää nahkalaukuani. Itse asiassa en tykkä beigesta ja ruskeasta, mutta kesävaatteissa ja laukuissa se on paikallaan, helppo neutraali väri. Kesällä beige on vähän samanlaisessa roolissa kuin musta talvi-pukeutumisessa. Joten ostin beige-raidallista sisustuskangasta ja tänään ompelin sen laukuksi. Koristettu uudella rakkaudellani koneekirjonnalla. Etupuolella pieni tasku, jossa kirjottu oksi. Ihmettelin, kun löyin kotoa sopivan sävyisiä helmiäkin (miksi olen ne ostanud, kun en tykkä koko väristä?), niistä tulivat siihen myös "marjat". Vuori vedenkestävää kangasta, sisällä kaksi taskua, päällä vetoketju. toisella puolella kännykkätasku.

643406.jpg

643408.jpg

643410.jpg

643409.jpg

643412.jpg

Kangast oli 40cm ja sellest jäi 3 tikutopsi suurust palakest, niidi ostsin selle koti jaoks 100m rulli, ja sellest jäi umbes meeter. Masintikand kulutab niiti ja aega rohkem, kui kujutlesin.

Natuke palju kasina kvaliteediga pilte panin, aga arvan, et Kodukana tahab täpselt teada, millise tegin, olgu siis need pildid siin.